Lepsze biuro w centrum czy na obrzeżach?

Każdy przedsiębiorca powinien posiadać fizyczną siedzibę dla własnej firmy i zatrudnionych w niej pracowników. Najlepszym rozwiązaniem jest w tym przypadku wynajęcie funkcjonalnej przestrzeni biurowej. Zazwyczaj pojawia się jednak zasadnicze pytanie – czy lepiej sprawdzi się obiekt zlokalizowany w samym centrum miasta, czy też w dzielnicy na jego obrzeżach. Jeśli interesują nas przestronne biura do wynajęcia Gliwice to miejsce, gdzie są one rozmieszczone w różnorodnych punktach, więc bez problemu znajdziemy coś dla siebie.

Wszystko zależy od możliwości finansowych i indywidualnych potrzeb

Biuro w centrum miasta to znakomite rozwiązanie przede wszystkim dla tych przedsiębiorców, którzy dysponują odpowiednimi pieniędzmi na wynajem drogiego obiektu oraz na pierwszym planie stawiają łatwość dojazdu do niego pracowników, klientów i kontrahentów (rozwinięta sieć komunikacyjna). Ogromnym atutem takiej lokalizacji jest również jej prestiżowy charakter i świetna infrastruktura zewnętrzna, obejmująca liczne placówki handlowe, restauracje i bary, instytucje bankowe, urzędy, szkoły czy punkty rozrywki. Bezproblemowy, szybki dostęp do wymienionych miejsc w znacznym stopniu ułatwia życie wszystkim zatrudnionym w firmie osobom.

Na uwagę zasługuje ponadto duża liczba potencjalnych klientów przewijająca się każdego dnia obok biura. Niestety jednocześnie lokal w centrum oznacza wysokie koszty wynajmu i utrzymania, spory problem z miejscami parkingowymi (płatne strefy), wszechobecny hałas oraz konieczność stania w korkach – zwłaszcza w godzinach szczytu. Jeśli zatem te wady są dla właściciela firmy niemożliwe do zaakceptowania, to powinien raczej zdecydować się na biuro na obrzeżach miasta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

osiemnaście + osiemnaście =