Lepsze biuro w centrum czy na obrzeżach?

Każdy przedsiębiorca powinien posiadać fizyczną siedzibę dla własnej firmy i zatrudnionych w niej pracowników. Najlepszym rozwiązaniem jest w tym przypadku wynajęcie funkcjonalnej przestrzeni biurowej. Zazwyczaj pojawia się jednak zasadnicze pytanie – czy lepiej sprawdzi się obiekt zlokalizowany w samym centrum miasta, czy też w dzielnicy na jego obrzeżach. Jeśli interesują nas przestronne biura do wynajęcia Gliwice to miejsce, gdzie są one rozmieszczone w różnorodnych punktach, więc bez problemu znajdziemy coś dla siebie.

Wszystko zależy od możliwości finansowych i indywidualnych potrzeb

Biuro w centrum miasta to znakomite rozwiązanie przede wszystkim dla tych przedsiębiorców, którzy dysponują odpowiednimi pieniędzmi na wynajem drogiego obiektu oraz na pierwszym planie stawiają łatwość dojazdu do niego pracowników, klientów i kontrahentów (rozwinięta sieć komunikacyjna). Ogromnym atutem takiej lokalizacji jest również jej prestiżowy charakter i świetna infrastruktura zewnętrzna, obejmująca liczne placówki handlowe, restauracje i bary, instytucje bankowe, urzędy, szkoły czy punkty rozrywki. Bezproblemowy, szybki dostęp do wymienionych miejsc w znacznym stopniu ułatwia życie wszystkim zatrudnionym w firmie osobom.

Na uwagę zasługuje ponadto duża liczba potencjalnych klientów przewijająca się każdego dnia obok biura. Niestety jednocześnie lokal w centrum oznacza wysokie koszty wynajmu i utrzymania, spory problem z miejscami parkingowymi (płatne strefy), wszechobecny hałas oraz konieczność stania w korkach – zwłaszcza w godzinach szczytu. Jeśli zatem te wady są dla właściciela firmy niemożliwe do zaakceptowania, to powinien raczej zdecydować się na biuro na obrzeżach miasta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dwadzieścia + dwadzieścia =