Udana kampania reklamowa YouTube Ads i Google Merchant

YouTube to świetna platforma dla reklamodawców do promowania swoich produktów. Mogą go używać do kierowania reklam do swoich odbiorców i tworzenia reklam dostosowanych do ich potrzeb.

Dzięki reklamom YouTube Ads reklamodawcy mogą uzyskać wiele informacji o tym, co działa, a co nie, w krótkim czasie jednego dnia. Na przykład w czerwcu 2018 r. reklamy YouTube wygenerowały 3,5 miliarda dolarów przychodów z nieco ponad 2 miliardy obejrzanych filmów.

Kampania reklamowa Google Merchant natomiast, jest przykładem wykorzystania asystentów pisania AI do celów marketingowych. Został stworzony przez zespół Google, aby pomóc małym firmom w maksymalnym wykorzystaniu budżetu reklamowego.

kampania reklamowa YouTube Ads?

YouTube to trzecia najczęściej odwiedzana witryna na świecie, a także ponad miliard użytkowników miesięcznie. Jest to również jedna z najpopularniejszych witryn do udostępniania wideo online.

Reklamy YouTube Ads, ze względu na popularność serwisu, to sposób na generowanie przychodów dla YouTube. Można to zrobić, umieszczając reklamy w filmach, uruchamiając reklamy przed filmem przed rozpoczęciem odtwarzania filmu lub wyświetlając banery reklamowe z boku strony głównej YouTube.

Aby mieć pewność, że uzyskujesz najlepszy możliwy zwrot z nakładów na reklamę, musisz rozważyć wszystkie opcje i dowiedzieć się, która metoda reklamowa w YouTube Ads zapewni Ci najlepszy zwrot z inwestycji.

Podstawy reklamy w YouTube

Podstawy reklamy w YouTube:

– Reklamy YouTube są dostępne w dwóch rodzajach – reklamy Google Seller Ads i reklamy YouTube TrueView.

– Reklamy Google dla sprzedawców są opłacalne, ale wymagają dużo zarządzania, a reklamy YouTube TrueView zapewniają lepsze opcje kierowania i niższy koszt obejrzenia (CPM).

– Formaty reklam w YouTube obejmują również reklamy przed filmem, w trakcie filmu, po filmie, reklamy w przerywniku, reklamy wideo możliwe do pominięcia, filmy 30-sekundowe, filmy 360 stopni, natywne reklamy wideo itp.

Google Merchant — coraz większe zainteresowanie, dlaczego?

Google Merchant to narzędzie, które pomoże Ci stworzyć od podstaw skuteczną kampanię reklamową. Został zaprojektowany, aby pomóc Ci stworzyć plan marketingowy i zorganizować cały proces Twojej kampanii marketingowej.

Google Merchant https://adsright.pl/google-merchant/ pomaga stworzyć od podstaw skuteczną kampanię reklamową. Zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do upewnienia się, że Twoja firma osiąga najlepsze możliwe wyniki, w tym analizy i wgląd w Twoje kampanie.

Merchant od jakiegoś czasu zyskuje na popularności, ale jest używany głównie przez osoby, które mają niewielkie doświadczenie w marketingu lub reklamie.

5 najlepszych sposobów na zoptymalizowanie reklam w YouTube Ads

Dzięki reklamom YouTube Ads może być trudno sprawić, by Twoje filmy trafiły do właściwych odbiorców. Ważne jest, aby wiedzieć, jak zoptymalizować swój film pod kątem reklam.

Oto pięć sposobów na ulepszenie Twojego YouTube Ads w celu osiągnięcia sukcesu:

– Użyj profesjonalnego podkładu głosowego i muzyki w swojej reklamie.

– Tekst powinien być zwięzły i czytelny.

– Dodaj podpisy wyjaśniające, co chcesz, aby ludzie zrobili w następnej kolejności.

– Dodaj wezwanie do działania na końcu filmu, które zachęca do kliknięcia oferty lub linku.

– Upewnij się, że Twój film ma co najmniej 15 sekund, aby widzowie nie musieli zbyt długo czekać, zanim zobaczą to, co oferujesz.

5 najlepszych narzędzi do tworzenia i optymalizacji reklam w Google Merchant

Aby znaleźć najlepsze narzędzie do kampanii reklamowych Google Merchant, musisz wziąć pod uwagę kilka czynników. Obejmują one:

  1. Koszt narzędzia
  2. Narzędzia dostępne wraz z narzędziem
  3. Funkcje oferowane przez narzędzie
  4. Ile czasu zajmuje stworzenie kampanii reklamowej za pomocą tego narzędzia?
  5. Ile czasu potrzeba na optymalizację i raportowanie kampanii reklamowej?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

1 × trzy =