Jak można usprawnić przyjmowanie pacjentów w placówkach medycznych?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Branża opieki zdrowotnej stale się rozwija, a wraz z nią zmienia się sposób postrzegania pacjentów. Wiele placówek medycznych poszukuje sposobów na poprawienie doświadczenia pacjentów poprzez ułatwienie im uzyskania potrzebnej opieki. Niektóre szpitale wdrożyły kioski do odprawy pacjentów, dzięki czemu można się zarejestrować jeszcze przed przybyciem do placówki. Inne usunęły ze swoich placówek drzwi wejściowe, wyposażając pacjentów w kartę dostępu, która pozwala im wchodzić i wychodzić wedle uznania.

Oprócz ułatwiania ludziom wejścia i wyjścia ze szpitala, istnieją również pewne rzeczy, które można zrobić wewnątrz placówki, aby poprawić zadowolenie pacjentów. Oto kilka pomysłów na to, jak placówki medyczne mogą upewnić się, że ich pacjenci są zadowoleni:

1) Miej wszędzie oznakowanie, aby pacjenci wiedzieli, gdzie wszystko się znajduje na wypadek, gdyby się zgubili (lub gdyby potrzebowali pomocy).

2) Rozważ użycie identyfikatorów imiennych lub naklejek zamiast plakietek, aby pacjenci mogli się łatwo zidentyfikować, gdy wspólnie przechodzą przez trudny okres.

3) Zapewnij przekąski lub napoje w poczekalniach, aby ludzie nie czuli, że tracą czas, czekając na leczenie.

4) Wykorzystaj technologię, taką jak iPady lub smartfony, aby pomóc pacjentom w komunikacji z lekarzami podczas oczekiwania.

Rejestracja pacjentów w formie online

Właściwym krokiem w kierunku poprawy przyjmowania pacjentów w placówkach medycznych jest wprowadzenie systemu rejestracji online. Przyczyni się on bowiem do skrócenia czasu oczekiwania, a także do poprawy zadowolenia klientów. System rejestracji online pozwoli pacjentom zarejestrować się online przed przybyciem do szpitala lub kliniki, dzięki czemu nie będą musieli czekać na swoją kolej po dotarciu do celu. Eliminuje to również pracę papierową, która może być kosztowna i czasochłonna, ponieważ nie będzie już ręcznego wprowadzania danych w imieniu personelu, który normalnie wykonywałby to zadanie ręcznie przed przybyciem każdego pacjenta do miejsca przeznaczenia. Z korzyściami wynikającymi z wprowadzenia takiego rozwiązania w swojej placówce medycznej, można się dokładnie dowiedzieć na poniższej witrynie internetowej https://medycznarejestracja.pl/korzysci-dla-placowki/.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Dlaczego warto się wybrać w podróż do Łodzi?
Dlaczego warto się wybrać w podróż do Łodzi?
Łódź to miasto w Polsce, położone w centralnej części kraju, nad rzeką Wartą. Jest to jedno z najstarszych miast w […]
Czym kierować się podczas zakupu wakacyjnego apartamentu?
Czym kierować się podczas zakupu wakacyjnego apartamentu?
Słońce, plaża, szum morza i radosny gwar turystów, czy może spokój, widok majestatycznych gór oraz bezkresny las? Każdy z nas […]
Prosty i łatwy trening w domu
Prosty i łatwy trening w domu
Odpowiednia porcja ruchu każdego dnia jest niezwykle ważna, aby utrzymać prawidłową masę ciała, mieć dobrą kondycję, dobrze wyglądać i cieszyć […]
Ostatnie wpisy
Polecamy