Klienci są już znudzeni nachalnymi reklamami, a także tradycyjnym marketingiem, który okazuje się być coraz mniej skuteczny. W związku z tym pojawiają się nowe formy reklam i całkowicie inne metody. Przykładem tego jest oddziaływanie pasywne, czyli Inbound Marketing. To zupełnie innowacyjne podejście, które pozwala zastąpić aktywne docieranie do klienta na rzecz poszukiwań klienta, który samodzielnie dociera do przedmiotów lub usług, które są dla niego interesujące. Polega to na tym, by można było zaoferować klientowi na tyle atrakcyjną ofertę, by ten chciał poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z nią i ostatecznie- zakup. Tego typu starania należy rozpocząć już na etapie strony internetowej firmy, która powinna zachęcać do odwiedzenia. Jej najważniejsze cechy to: estetyka oraz użyteczność. Jednak największym wabikiem dla potencjalnych klientów są wartościowe treści.
Natomiast dzięki reklamie w Google Ads w Szczecinie można szybko natknąć się na to, czego szukamy. Specjaliści z tego obszaru wychodzą z założenia, że Google jest narzędziem i miejscem, w którym ludzie (czyli potencjalni klienci) poszukują informacji na ważne dla nich tematy, również związane z konsumpcją. W związku z tym reklama może pojawić się w momencie, gdy użytkownik poszukuje produktów lub usług oferowanych przez firmę. Dzięki temu reklama wyświetlona w odpowiednim momencie może zamienić przeciętnego użytkownika w wartościowego klienta. Kluczem do sukcesu jest poprawnie przeprowadzona kampania Google Ads.