Jak można usprawnić przyjmowanie pacjentów w placówkach medycznych?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Branża opieki zdrowotnej stale się rozwija, a wraz z nią zmienia się sposób postrzegania pacjentów. Wiele placówek medycznych poszukuje sposobów na poprawienie doświadczenia pacjentów poprzez ułatwienie im uzyskania potrzebnej opieki. Niektóre szpitale wdrożyły kioski do odprawy pacjentów, dzięki czemu można się zarejestrować jeszcze przed przybyciem do placówki. Inne usunęły ze swoich placówek drzwi wejściowe, wyposażając pacjentów w kartę dostępu, która pozwala im wchodzić i wychodzić wedle uznania.

Oprócz ułatwiania ludziom wejścia i wyjścia ze szpitala, istnieją również pewne rzeczy, które można zrobić wewnątrz placówki, aby poprawić zadowolenie pacjentów. Oto kilka pomysłów na to, jak placówki medyczne mogą upewnić się, że ich pacjenci są zadowoleni:

1) Miej wszędzie oznakowanie, aby pacjenci wiedzieli, gdzie wszystko się znajduje na wypadek, gdyby się zgubili (lub gdyby potrzebowali pomocy).

2) Rozważ użycie identyfikatorów imiennych lub naklejek zamiast plakietek, aby pacjenci mogli się łatwo zidentyfikować, gdy wspólnie przechodzą przez trudny okres.

3) Zapewnij przekąski lub napoje w poczekalniach, aby ludzie nie czuli, że tracą czas, czekając na leczenie.

4) Wykorzystaj technologię, taką jak iPady lub smartfony, aby pomóc pacjentom w komunikacji z lekarzami podczas oczekiwania.

Rejestracja pacjentów w formie online

Właściwym krokiem w kierunku poprawy przyjmowania pacjentów w placówkach medycznych jest wprowadzenie systemu rejestracji online. Przyczyni się on bowiem do skrócenia czasu oczekiwania, a także do poprawy zadowolenia klientów. System rejestracji online pozwoli pacjentom zarejestrować się online przed przybyciem do szpitala lub kliniki, dzięki czemu nie będą musieli czekać na swoją kolej po dotarciu do celu. Eliminuje to również pracę papierową, która może być kosztowna i czasochłonna, ponieważ nie będzie już ręcznego wprowadzania danych w imieniu personelu, który normalnie wykonywałby to zadanie ręcznie przed przybyciem każdego pacjenta do miejsca przeznaczenia. Z korzyściami wynikającymi z wprowadzenia takiego rozwiązania w swojej placówce medycznej, można się dokładnie dowiedzieć na poniższej witrynie internetowej https://medycznarejestracja.pl/korzysci-dla-placowki/.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak zadbać o prawidłowe odżywianie w miejscu pracy?
Jak zadbać o prawidłowe odżywianie w miejscu pracy?
Dla wielu osób zdrowy styl życia to jeden z ważnych aspektów, który związany jest nieodłącznie z organizacją każdego dnia. Zbilansowana […]
CRM – czym jest i jakie możliwości może dać przedsiębiorcom prowadzącym własną działalność?
CRM – czym jest i jakie możliwości może dać przedsiębiorcom prowadzącym własną działalność?
Pozycja firm na rynku, zwłaszcza tych które trudzą się sprzedażą różnego rodzaju produktów i usług, zależy przede wszystkim od klienta. […]
Jak zadbać o środowisko, budując dom?
Jak zadbać o środowisko, budując dom?
Ekologia powoli, ale skutecznie wkrada się w każdą dziedzinę życia i gospodarki. Wielkie firmy co chwilę oferuje nam nowoczesne i […]
Ostatnie wpisy
Polecamy