Jak ćwiczyć efektywnie, aby efekty pojawiły się szybko?

Najlepszym sposobem na uzyskanie dobrych wyników z treningu jest wykonywanie różnych ćwiczeń, które celują w różne mięśnie. Nazywa się to treningiem całego ciała. Jeśli jesteś pod presją czasu, nadal możesz osiągnąć wspaniałe rezultaty dzięki krótkiej, ale intensywnej sesji.

Wszechstronny trening

Trening całego ciała powinien obejmować ćwiczenia, które pracują ręce, nogi i rdzeń. Najlepszym sposobem na to są ćwiczenia z ciężarem ciała, które nie wymagają żadnego sprzętu ani członkostwa w siłowni. Poniżej przedstawiamy niektóre z najlepszych ćwiczeń na masę ciała:

Pompki

Pracują nad klatką piersiową, ramionami, tricepsami i abs, więc są jednym z najbardziej skutecznych ćwiczeń, które możesz zrobić. Zacznij od zrobienia 10 pompek z perfekcyjną formą, a następnie dodaj więcej, gdy staniesz się silniejszy.

Dipy na triceps 

Celują w twoje tricepsy i pomagają budować mięśnie w tym obszarze górnych ramion. Pracują one również mięśnie rdzenia, ponieważ musisz ustabilizować się podczas ich wykonywania. Aby wykonać je prawidłowo, połóż dłonie płasko na ławce lub krześle i opuść się w dół, aż łokcie zegną się pod kątem około 90 stopni (pamiętaj, by nie dopuścić do ich rozchylenia). Następnie naciśnij z powrotem w górę, aż twoje ramiona wyprostują się ponownie przed powtórzeniem.

Przyspieszacz efektów

Jeśli chcesz osiągnąć efekty szybko to koniecznie odwiedź: https://impulsetraining.pl/studio/kalisz/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

9 + 19 =