Zepsuty telefon – co należy zrobić?

Istnieje wiele powodów, dla których możesz potrzebować naprawić swój telefon. Może jest uszkodzony, a może po prostu chcesz uaktualnić do nowego. Tak czy inaczej, istnieją pewne kroki, które należy podjąć przed próbą jakichkolwiek napraw siebie. Jeśli Twój telefon jest nadal na gwarancji, a ekran jest pęknięty, oddaj go do autoryzowanego serwisu tak szybko, jak to możliwe. Możesz również go oddać firmie, która zajmuje się naprawą telefonów – jej strona to: https://refabric.com.pl/. Jeśli nie masz ubezpieczenia, a Twój telefon nadal działa, wykonaj poniższe kroki:

Zapisz ważne informacje

Przed podjęciem jakichkolwiek napraw urządzenia upewnij się, że zapisałeś wszystkie ważne dane osobiste, takie jak kontakty, zdjęcia i muzyka. Jeśli nie masz dostępu do komputera, skorzystaj z funkcji przechowywania w chmurze w aplikacji ustawień urządzenia, aby zdalnie utworzyć kopię zapasową plików.

Wyłączanie i odłączanie urządzenia

Upewnij się, że wyłączyłeś swoje urządzenie przed próbą naprawy go aby uniknąć uszkodzenia baterii lub innych komponentów. Aby wyłączyć urządzenie, naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, a następnie wybierz opcję „Wyłączanie”. Jeśli masz urządzenie Samsung z wymienną baterią, wyjmij ją przed wyłączeniem telefonu. Jeśli nie, naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez około 10 sekund, aż telefon zawibruje i całkowicie się wyłączy.

Bądź delikatny

Bardzo łatwo uszkodzić telefon podczas procesu naprawy. Uważaj, aby nie zgiąć lub uszkodzić żadnych kabli podczas ich odłączania i nie spiesz się z ich ponownym podłączeniem. Jeśli naprawiasz smartfon, zwróć szczególną uwagę na kable łączące wyświetlacz i baterię. Jeśli te kable zostaną rozłączone, telefon nie będzie działał prawidłowo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

siedem + siedem =