Wyświetlacz reklamowy jest jedną z bardziej atrakcyjnych form reklamy. Dzięki atrakcyjnej stylistyce oraz dużej objętości przyciąga wzrok przechodniów, a zarazem potencjalnych klientów. Ekran reklamowy może przedstawiać sobą różne formy graficzne: od najbardziej podstawowych w postaci prostych napisów i haseł, po bardziej złożone i skomplikowane, jak ruchome grafiki czy obrazy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby na takim urządzeniu umieścić także określoną transmisję z emisją na żywo. Poza tym, nowsze modele dzięki możliwości podłączenia do internetu pozwalają na wyświetlanie aktualnej godziny, daty czy stanu pogodowego.
Ekrany reklamowe stają się coraz bardziej pożądanym urządzeniem nie tylko jako standardowe reklamy, ale i telebimy na wydarzeniach sportowych czy kulturalnych. Świetnie się na takich eventach spisują dzięki dobrej jakości obrazu, który wyraźny jest nawet z dalszej odległości. Tablica wyników sportowych jest także interesującym rozwiązaniem. Tablica taka emituje wszelkie aktualne potyczki sportowe – przedmiot ten jest niezmiernie pożądany we wszelkich zakładach bukmacherskich. Przechodząc do cen, to koszta jakie będziemy musieli ponieść zależeć będą od paru czynników. Po pierwsze, czy zdecydujemy się na zakup, czy na wynajęcie takich urządzeń – rozwiązanie drugie okaże się tańsze i dużo bardziej opłacalne, jeśli potrzebujemy takiego wyświetlacza wyłącznie na jedną okazję. Istotną rolę odgrywa też sama wielkość i rozmiary ekranu, im będzie większy i bardziej zaawansowany technologicznie, tym więcej zobowiązani będziemy zapłacić. Toteż za standardowy średniej wielkości wyświetlacz zmuszeni będziemy zapłacić od 500 do nawet 6 tysięcy złotych. Jeśli ma to być wyświetlacz LED z bardziej szczegółowymi opcjami graficznymi cena ta sięgać może od 6 do 9 tysięcy.