Wybór kuriera dla firmy — na co warto zwrócić uwagę?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wybór kuriera w przypadku prowadzenia własnej działalności np. w branży e-commerce zawsze powinien być dobrze przemyślany. Ta decyzja może bowiem mieć niebagatelny wpływ na budżet przedsiębiorstwa, sprawność pracy czy też zadowolenie klientów. Sprawdź, na jakie kwestie warto zwrócić uwagę podczas poszukiwań dobrej firmy kurierskiej.

Cennik dla firm

Większość kurierów ma osobne stawki za usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych. Co więcej, Inpost cennik dla firm ma przeważnie z nieco niższymi opłatami. Ma to oczywiście związek z tym, że właściciele sklepów online wysyłają paczki znacznie częściej niż osoby fizyczne. Ponadto możliwa jest indywidualna wycena, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie lepszych stawek czy też oferty dopasowanej do potrzeb konkretnego biznesu.

Dostępne usługi

Choć cennik jest bez wątpienia ważną kwestią podczas wyboru firmy kurierskiej, to warto także zwrócić uwagę na zakres usług. Niekiedy oferta, która jest korzystna cenowo, może nie spełniać oczekiwań pod względem np. punktów nadania i odbioru paczek. Na internetowej platformie GlobKurier.pl można w kilka chwil porównać usługi najpopularniejszych firm kurierskich, co na pewno ułatwi podjęcie trafnej decyzji.

Opinie klientów

Internet jest w dzisiejszych czasach bardzo pomocny podczas wyboru np. kuriera. W sieci można bowiem znaleźć wiele opinii dotyczących współpracy z firmą, której oferta przyciągnęła uwagę. W kilka chwil można uzyskać naprawdę wiele informacji dotyczących np. terminowości, obsługi klienta czy też rozpatrywania ewentualnych reklamacji. Dzięki temu można uniknąć współpracy z nierzetelną firmą.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Uniwersalne zapachy odświeżaczy do biura
Uniwersalne zapachy odświeżaczy do biura
Stosowanie odświeżaczy powietrza to doskonały sposób na piękny zapach w pomieszczeniu. Używa się ich już nie tylko w domach i […]
Co to jest SEO? Co oznacza? Jak działa?
Co to jest SEO? Co oznacza? Jak działa?
No właśnie, co to jest SEO ? To skrót od Search Engine Optimization i jest akronimem, który odnosi się do […]
CRM – czym jest i jakie możliwości może dać przedsiębiorcom prowadzącym własną działalność?
CRM – czym jest i jakie możliwości może dać przedsiębiorcom prowadzącym własną działalność?
Pozycja firm na rynku, zwłaszcza tych które trudzą się sprzedażą różnego rodzaju produktów i usług, zależy przede wszystkim od klienta. […]
Ostatnie wpisy
Polecamy