Prowadzenie sklepu, a także praca w sklepie to wymagające zajęcia, które wiążą się z wieloma zadaniami, których trzeba podejmować się każdego dnia. Należą do nich m.in. odpowiednie przygotowanie ekspozycji, zaktualizowanie cen umieszczonych na produktach, czy też dokonanie rozładunku w przypadku nowej dostawy. Ze względu dużą liczbę czynności koniecznych do wykonywania, w każdym sklepie należy zadbać o podstawowe zaopatrzenie, które jest pomocne, a często nawet niezbędne do przeprowadzenia rozmaitych prac. Do zaopatrzenia należą wszelkie elementy wyposażenia, a także akcesoria ułatwiające różne zadania. Co jest potrzebne podczas pracy w sklepie?
W sklepie nie może zabraknąć elementów wyposażenia takich jak ekspozytory, stendery, lady czy profile. Do dzięki nim możliwe jest bowiem układanie produktów w taki sposób, aby cała wystawa była przyjemna dla oka i zachęcała klientów do zakupów. Oprócz tego w sklepie przydatne są cenówki, czyli metki cenowe służące do aktualizowania informacji o cenach danych produktów, a także metkownice, które pozwalają przygotowywać takie metki. Metkownica może również służyć do zadrukowywania kodów. Warto wspomnieć jeszcze o asortymencie uzupełniającym, a więc akcesoriach takich jak zawieszki i szpilki do etykiet cenowych, czy też drążki do zdejmowania odzieży lub innych produktów ustawionych wysoko na ekspozycji.