Jedną z popularnych reklam są ulotki. Najczęściej rozdawane na dużych skrzyżowaniach lub w galeriach – wszędzie tam, gdzie w krótkim czasie można minąć wiele osób – ich potencjalnych odbiorców. Wbrew pozorom jej zaprojektowanie nie jest bardzo skomplikowane. Wystarczy prosty program graficzny, w którym będzie można nanieść odpowiedni tekst oraz zdjęcia. Aby ulotka była estetyczna, trzeba mieć pewien zmysł artystyczny.
Na początku najlepiej jest przemyśleć, jaki będzie jej format. Dobrze jest zebrać wcześniej wszystkie niezbędne informacje, jakie chcemy na niej umieścić. Oczywiście najlepiej, gdy treść ulotki jest krótka i zwięzła – nikt nie lubi czytać epopei. Informacje muszą być prawdziwe – zawsze należy dokładnie sprawdzić numery telefonów, adresy www i adresy e-mail. Podając błędne informacje, stracimy klientów. Sama ulotka powinna wyglądać zachęcająco i oryginalnie. W droższych wersjach może być wydrukowana na grubszym papierze lub mieć wytłoczenia – to z pewnością przykuje uwagę. Jeśli nie mamy pojęcia jak zaprojektować ulotkę na własną rękę – warto skorzystać z usług agencji reklamowej. https://www.4font.pl to miejsce, gdzie powstają unikalne druki reklamowe.
W porównaniu do usług online stacjonarnie możemy nawiązać lepszy kontakt z agencją marketingową. Jeśli nie mamy pomysłu na ulotkę, warto podpatrzeć projekty dla innych firm i określić co nam się podoba, co przykuło naszą uwagę. Jeśli jesteśmy z Poznania, zapytajmy zaprzyjaźnionych firm czy ktoś sprawdzony zajmuje się projektowaniem ulotek w Poznaniu. Poczta pantoflowa zwykle jest niezawodna.