Aby firma w dzisiejszych czasach prężnie funkcjonowała, cieszyła się odpowiednio dużym zainteresowaniem wśród konsumentów oraz posiadała pozytywny wizerunek, należy systematycznie dbać o budowę jej rozpoznawalności. To jedna z najlepszych możliwych inwestycji, która z biegiem czasu znajdzie odzwierciedlenie w generowanych zyskach. Jak to zrobić? Z pomocą przychodzą różnego rodzaju narzędzia marketingowe. Warto skorzystać z tych, które są dość niestandardowe, a co za tym idzie, bardziej intrygujące dla odbiorców.
Pierwszym pomysłem jest zaprojektowanie billboardów, plakatów bądź ulotek zawierających pewne niedopowiedzenie lub zagadkę. Wzbudzą one zaciekawienie i pozostaną na dłużej w głowach potencjalnych klientów. Na podobnej zasadzie zadziała skonstruowany w ten sposób krótki spot video. Większość materiałów promocyjnych znajduje się na sporych wysokościach. Postąpmy oryginalnie i umieśćmy hasło reklamowe na chodniku poprzez namalowanie go kolorową farbą. Jeżeli posiadamy taką możliwość, znakomitym rozwiązaniem będzie nawiązanie współpracy ze znaną osobą ze świata show biznesu lub sportu, która stanie się ambasadorem naszej marki. Warto też zaopatrzyć się w gadżety takie jak sektorówki na zamówienie, które umożliwią promowanie firmy w efektowny i imponujący sposób podczas rozmaitych wydarzeń publicznych gromadzących spore ilości ludzi. Możliwości jest tak wiele, że każdy z pewnością wybierze narzędzia marketingowe, które najbardziej będą odpowiadały jego potrzebom.