Podstawę wyposażenia każdego biura stanowią meble. Pracownik w swym miejscu pracy potrzebuje przede wszystkim odpowiednio dużego biurka oraz wygodnego krzesła. Wybierając tego rodzaju produkty, należy zwrócić uwagę na ich wygląd i ergonomię. Biurko powinno mieć odpowiednią wysokość i wydzielone miejsce na komputer biurowy. Dobre krzesło ma regulowaną wysokość oraz oparcie stanowiące podparcie dla kręgosłupa.
Najlepszym rozwiązaniem jest zakup wysokiej jakości krzesła obrotowego, które będzie ładne, wygodne oraz funkcjonalne. Niezbędnym elementem wyposażenia każdego biura są szafy lub regały na dokumenty. Zgodnie z nowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, wszystkie szafki powinny być zamykane na klucz. W biurze nie może zabraknąć także takich akcesoriów jak zszywacze, dziurkacze, spinacze, pieczątki, karteczki do sporządzania notatek, czy też koperty.
Każde biuro musi być także wyposażone w niezbędny do pracy sprzęt. Na wyposażeniu biura powinny więc znaleźć się komputery, drukarki oraz skanery dokumentów. Całe komplety można nabyć np. na https://www.cebit.pl/komputery-poleasingowe/zestawy-biurowe. Komputery stacjonarne powinny być zabezpieczone hasłem, by nie miały do nich dostępu osoby nieupoważnione. Laptopy używane, chociaż często nie mają dużej wartości rynkowej, mogą zawierać cenne dane, dlatego warto przechowywać je w zamykanej szafie.
Przepisy o ochronie danych osobowych wymagają także, aby w każdym biurze, w którym wykorzystuje się dane poufne znajdowała się mechaniczna niszczarka do dokumentów. Obowiązkowym elementem wyposażenia każdego biura jest także telefon firmowy. W celu zabezpieczenia sprzętu przed uszkodzeniami spowodowanymi skokami napięcia lub przerwami w dostawach prądu, warto zaopatrzyć się w tzw. UPS, czyli zasilacz awaryjny.